lundi 28 juin 2010

World cup round 2, Italia


Last saturday we rode the 2nd round of the world cup in a really nice place. The comp took place in the city center of Biella. The sections was made with logs, pipes, rocks and caterpillar (!). We rode the finals by night with a massive crowd, big up to the organisation !
I started one more time my final really badly (http://www.tribalzine.com/ call me "the (turbo) diesel"), After 4 sections I had already 12 points (for a total of 21), then all get much better and I finaly found back my level on the end of the competition.
I finished 4 points behind Gilles Coustellier, the leader. Kenny took the 3rd place after a to be forgotten competition for him.
This week end I will be in Germany for the Euro champ, it is gonna be awesome in the trials park of Melsungen face to Gilles as a very strong favorite and Kenny always there for the big days and all the ousiders. Giaco won't probably ride there because of his knee damaged after a huge crash during the qualification in Italia. Have a good rest dude !
Ce samedi s'est deroulée la 2eme manche de la coupe du monde dans un super coin. La compet' se passait dans le centre ville de Biella. Les zones étaient composées de troncs, de rochers, de buses et de caterpillar (!) Nous avons roulé la fianle de nuit avec beaucoup de public, bravo aux organisateurs !
J'ai de nouveau demarré ma compet' comme une trompette (http://www.tribalzine.com/ me surnomme desormais le (turbo) diesel!). Apres 4 zones je comptais deja 12 points (sur un total de 21), j'ai ensuite haussé clairement mon niveau pour rouler comme je sais (et dois) le faire.
Je termine 4 points derriere le vainqueur du jour, Gilles Coustellier, Kenny a pris la 3eme place lors d'un jour sans pour lui...
Ce week end je serai en Allemagne pour le championnat d'Europe, ca s'annonce top dans le trials park de Melsungen opposé à Gilles dans la peau du leader indéboulonnable et Kenny toujours present lors des grands rendez-vous. Giaco risque de ne pas etre la, blessé au genou suite a une grosse chutte lors des qualif en Italie. Bon retablissment a toi !

Aucun commentaire: